Thursday, August 17, 2006

1st

Cam asta ar fi primul meu post...pe blogul meu propriu si personal...cat de frumos... as putea sa mor de fericire dar n-o s-o fac chiar acum... Asa, asta n-o sa (prea) fie un blog genu` am facut asta si cat de frumos/nashpa a fost, in mare o sa fie niste chestii scrise fara cap si coada, punct si virgula, o sa fie o abundenta de puncte puncte si nefericitiii care o sa citeasca, daca o sa existe asa ceva, o sa fie doar martorii unei vaicareli despre ce nasoala e viata mea sau o sa-si piarda timpul cu filozofii despre existentialitate, moarte, lipsa unui anumit sens clar al vietii, teorii despre centrul gravitational al chibritului in jurul caruia se invarte un mare nimic etc etc. Deci, nu mare lucru. Acum o sa zic doar ca am fost la concert la Placebo si ca a fost... indescriptibil, asa ca nu o sa zic despre el prea multe, doar ca am aflat pe propria piele, daca se poate zice asa, ca si barbatii pot sa aiba orgasm multiplu... Well, cam atata pe azi...A, si un citat : "the grass is always greener somewhere else, but you have to be here to see that..." Make sense?

No comments: