Monday, December 17, 2007

LAst: Întâmplã-te

Pentru ca:
- in final, undeva, cercurile incercuiesc, nodurile se innoada
- nu stiu sa scriu finaluri fericite
- nimic nu pare sa mearga desi totul functioneaza
- tot ce ramane in urma mea e praf
- am fost supraevaluat de toata lumea, dar mai ales de mine
Ei, pentru toate astea, vreau ca anul asta sa se incheie. Stiu ca e o tampenie imatura sa ma gandesc ca odata cu el se vor duce si prostiile mele, dar asa am fost invatat sa gandesc. Ca fiecare an e un nou inceput, ca te nasti inca o data s.a.m.d. Eu sper ca totusi nu e asa. Pentru ca atunci inseamna ca m-am nascut de 23 de ori si de fiecare data mi-a iesit la fel de prost :)
Finalul inseamna o lipsa de sentimente, de ganduri, tot ce am de zis sunt citate, ceea ce o sa si fac. Ultimele mele cuvinte o sa fie ale altora, dragut, nu? Am re-invatat totusi in anul asta sa pun virgula cand scriu sa nu mai scriu fraze d`astea lungi fara cap coada trunchi si picioare punct
Si de la capat:
"Mi-e mult mai usor sa-mi traiesc viata in mine, in minte, la capatul zilei, la capatul curcubeului" (Luca)

No comments: