Monday, December 17, 2007

mi-s o gin

Discutie intre un barbat si o femeie. Cazul e particular acum, dar mult prea general in rest. Si nu, nu-s exact eu feministul-minune care-o sa schimbe ceva. Eu sunt doar un observator.
El, ea, un automat de cafea, semi-defect (care ar trebui omorat cu pietre, da` asta e alta discutie).
El baga 10 mii, aparatul ii scuipa afara.
Ea: Nu faci bine, da sa-ti arat
El: Pleaca ma d-aici, stiu ce fac
Ea: :)
Din nou baga, din nou scuipa
Ea: Nu faci bine, se baga cu barbosu ala (Iorga) inainte - ceea ce eu certific ca e perfect adevarat.
El: Nu e de la aia, habar n-ai, e pentru ca e cutata - din nou, perfect adevarat, dar nu are nici o legatura in situatia data.
Ea: :)
Concluzie: noi ne comportam ca niste idioti de parca ne-ar cadea coaiele daca ele au dreptate (in special cand vine vorba de ceva automatizat), iar ele zambesc, trec peste si ne suporta. Asa ca, inchei si eu cu :)

No comments: