Wednesday, September 03, 2008

inapoi

Magia intoarcerii e aceeasi cu blestemul (si pleonasmul totodata), te intorci doar inapoi. Perioada Franta s-a terminat, am ramas cu ceva amintiri cu ceva decizii cu pierderea din nou a semnelor de punctuatie. Si da, ma bucur ca am revenit, nu, nu am fost in vacanta deci nu ar trebui sa fiu odihnit si...cam atat. Cuvinte pentru acum nu am asa ca o sa le zic pe cele de acum 2 luni:

3:37 AM 7/9/2008
n-am mai facut asta de ceva timp. sa vad daca mai pot. ultimele ganduri inainte sa plec in franta, din nou. inca 2 luni. dpdv profesional nu ma indoiesc nici o clipa ca am facut alegerea buna. iar personal... who gives a shit? personalul meu oricum e bolnav de mult timp, cred c-a fost tot timpul. cu toate astea lucrurile se-nvart bine, dar de cate ori n-am mai zis asta? de prea multe. observ ca in final obtin ceea ce vreau. mereu. si observ totodata ca am inceput sa pun punct si virgula. s-ar putea pana la urma sa supravietuiesc lumii asteia. dar azi mai sunt sigur de o chestie. sunt singur in lumea asta. si nu din alt motiv, doar pentru ca nu stiu sa fiu altfel. nu, nu urasc oamenii, oricat m-am cacat pe mine cu expresia asta, da, am nevoie neaparata si chiar disperata de ei. se pare chiar ca nu pot functiona fara oameni in jurul meu si daca as ramane singur as innebuni in cateva zile. nu-mi dau seama daca a innebuni se scrie cu 2 de N. pare logic dar la ora asta chiar nu stiu. divaghez. oamenii nu inseamna pentru mine altceva decat oglinzi. in care sa-mi reflect ideiile, aberatiile si nebunia. pentru ca devine tot mai evident ca sunt totusi nebun. acum vorbesc singur, scriu de fapt, dar imi scriu mie si e singurul moment cand sunt cu-adevarat liber.
2 am and i'm still awake, writing this song, if i get it all down on paper, it's no longer inside of me, threatening the life it belongs to.
si-atunci ce sens au toate? daca toti oamenii sunt oglinzi ce diferenta mai e intre ei. eh, unii sunt oglinzi mai bune, iar unii sunt chiar oglinzi inteligente si reflecta refractat. m-am pierdut si pe mine in expresia asta. de fapt eu stiu ce vreau sa zic, as usually. "refractie"...google it, ca probabil n-ati facut toti optica :) revin. sunt nebun, am nevoie de oameni, ii folosesc si diferenta dintre ei o face refractia. makes sense, right? anna nalick rules. si-asta are la fel de mult sens. Inca nu m-am calmat, inca vreau sa vad adevaratul sens al lucrurilor si aflu doar consideratii generale despre specia asta usor cretina. intr-un experiment, cand in urma fazelor, obtii doar consideratii generale (si gresite, logic) despre subiecti, te restrangi si faci teste specifice. asa ca cercul se strange in jurul meu. si vad ca nu mai vreau sa invat nu mai vreau de fapt sa fac ideea de a invata. arata-mi cum se face ceva, o sa invat sa fac lucrul ala mai bine ca tine, dar nu mai vreau carti, nu mai vreau idei teoretice generale, nu mai pot invata 100 de pagini pentru un examen. s-a distrus de tot si de mult ideea de practica. acum zbor dintr-una in alta. pagina, evident nu vei ajunge la mine pe blog. pentru ca esti urata si grasa. si nu stii sa te legi la sireturi.
maine o sa fie franta, o sa fie cald, dar nu agasant. si-o sa fiu singur, ca si azi, ca si ieri. cred c-as putea sa scriu cantece d-alea proaste. don't ya think? nu mai e nimic de zis. plec. 4 fara 5. afara e furtuna. dar maine va fi soare, and all that shit.bye


Out

No comments: