Wednesday, August 15, 2007

Après moi le dèluge

Voiam sa incep zicand ca asta a fost cea mai plictisitoare vara ever. Dar mi-am adus aminte de anul trecut si cam rivalizeaza. Era un gol acolo pe care nu l-am umplut cu 2 concerte, acum e acelasi gol pe care l-am umplut cu munca. M-a luat asa o nepasare si am asa un junky zen, adica as putea sa ma asez intr-un loc si sa stau acolo fara sa fac nimic. Nu prea mai stiu ce-o sa se intample odata cu plecarea verii, calendaristic, pentru ca de facto (biiiiiiig word :) ) vara o sa mai stea pana prin noiembrie. Dar ideea e ca nu-mi mai pasa si undeva in sufletul meu (mai am asa ceva?) stiu ca o sa-mi fie bine, nu BINE, doar binele ala cand iti incepi orice autoevaluare cu "pai, sunt sanatos..." Adica un bine d-ala lame.
O sa vina Muse, ceea ce rulz! pentru ca imi plac si probabil c-o sa fiu acolo. Acolo fiind Stadionul Arcul de Triumf (wtf?!) , 6 octombrie. Probabil o sa ma duc singur, ceea ce o sa fie o premiera si probabil ca o sa am iar orgasme multiple, ceea ce pentru un tip, trebuie sa recunoasteti, e o mare realizare.

No comments: