Monday, August 13, 2007

Rasarit

N-am mai scris pana acuma 'by request' si nici acuma nu cred ca e 100% asa. Dar, pentru diminetile cuiva, here goes. Am stabilit, de comun acord cu mine, ca am murit si ca nu e nimic in dezordine cu asta. All's fine and peachy. Si m-am intrebat 'What are we going to do today, luca?' 'Same as always, alex, we're gonna find new ways of self-destruction'. Acuma nu mai stiu exact care era legatura dintre pietrele cubice de pe victoriei si pasarile alea, mai tii minte ce frumos zburau? A, de fapt tu nu erai acolo, tu nu mai esti aici de ceva vreme. Bine, nici eu nu mai sunt, m-am parasit atunci in iarna aia. Si e liniste intre noi. De fapt, linisti. Una buna si aia rea, cand simt ca daca vorbesc o sa inghit tot aerul dintre noi si-o sa ne sufocam. 'No, acuma ne futem sau ne scuzam, iubitule?' Bineinteles ca n-ar suna asa, dar ideea e de retinut. Concluzia: nu prea (mai) pot sa scriu in general, iar daca o fortez iese o scobitoare, o atentie, o maslina si un text fara sens. Hai, back to sleep, hun`! Iar restul (ma iluzionez ca exista si altii) go to work dam`it!

No comments: