Sunday, September 02, 2007

dude, we're done

Ajung sa ma plictisesc de tot ce inseamna lumea asta din jur. Nici macar clipele alea de care vorbeam cu atata naivitate de copil plangacios nu mai inseamna mare lucru acum. Tot ce-mi doresc e liniste concreta, intuneric. In rest nimic. Sincer mi-as cam lua gatu` maine. Dar sunt un mucos fricos asa ca doar o sa ma smiorcai o vreme dupa care o sa devin si mai blazat. Si tot asa pana cand o sa ajung doar cinic. Nu mai simt nimic, mai pulseaza ceva in mine din cauza alcoolului, dar nu ca mai demult. Sunt doar niste reminiscente de genu` ''ba, esti baut, acum poti sa zici prostii'' Dar nu le mai zic pentru ca le simt, doar pentru ca asa m-am obisnuit, asa le-am obisnuit. Cea mai de cacat parte din toata povestea asta e ca nu-mi permit sa dispar. Discutam zilele trecute cu colegii ce-am face cu banii de la loto (nici unul dintre noi nu juca...) si eu ma gandeam doar la asta. "As disparea maine" Fara bilete, fara mesaje sau telefoane de adio. Nici n-as lua cu mine nimic. Doar asa...poof... all gone. Si cred ca lipsa de regrete ar fi reciproca. Dar stim cu totii ca nu plec nicaieri. Tot aici o sa fiu si maine si poimaine and so on... Asa ca ne mai ridicam o data de pe josul ala pe care ne-ntindem din cand in cand ca sa ne planga lumea de mila, ne mai stergem o data de praful ala abstract, ne aprindem inca o tigara si spunem inca o data "e pentru ultima oara!" Dude, you're an ass....

No comments: