Friday, April 25, 2008

mirrors

Se pare ca s-ar putea sa n-ajung acasa, ceea ce m-amuza teribil. Cre` ca m-am tampit iremediabil in seriozitatea mea infantila. Cate contradictii pot sa bag intr-o propozitie :) In rest, toate bune si frumoase, can't find my point of balance though. Ce-o fi insemnand si asta...
Vis, somn, ochii-mi crapa, treaz, vis din nou, ochii nu vor sa stea-n loc, depresie, nu, nu mai avem timp de asa ceva, gotta be mature and shit, fuga fuga catre ceva-ul ala pe care-l cautam de cand eram mici, gata te-am prins, nu, de la capat. Foarte greu sa prinzi ceva ce nu intelegi. Si-atunci mai bem o bere, metaforic vorbind pentru ca de fapt nu mai bem, ne facem copii cuminti, bem un red bull si mai fumam o tigara, dã brekfãst of cempionz sau ceva de genu` ala. Si mai bolborosim 2-3 texte pe blogul asta care si-asa e plin de emoizmele, depresiile mele simulate si alte alea.
Si ce legatura are asta cu oglinzile? Hm, mi-am pierdut ideea. Nu conteaza, imi place mult vocea lu` tanti don`shoara de la andain. E calda si frumoasa, ea, care este. Si cu asta, gata. Maine n-o sa ajung acasa :))

No comments: