Wednesday, April 02, 2008

stari, de fapt, stari de fapt

Mi-am facut analizele alea g(r)atuite si se pare ca sunt absolut sanatos (cu exceptia hematocritelor parca, alea-s mari pentru ca fumez, ceea ce recunosc cu mandrie si un pic de sila). Funny though, nu ma simt sanatos, ma simt chiar extrem de praf. Oboseala si lipsa de ocupatie a creierului probabil. Iar eu cand nu ma concentrez pe ceva, gandirea mi-o ia razna, 7zeci de mii de idei deodata si, in final, o iau razna. Am mai trecut prin asta si-acum se repeta. Simt ca ochii imi sunt infundati in orbite si smulsi de-acolo totodata (suna contradictoriu dar nu e), 'jdele mii si miliarde de ganduri imi zdrobesc capatana fara ca eu sa pot face nimic sa le opresc. Si-atunci imi cant... I'm only happy when it rains... pour some misery down on me... si alte alea. Sper sa nu reinnebunesc, incepuse sa-mi placa sa fiu normal. Asa ca astept. Sa se faca primavara pe bune, sa vina ea si sa ma atinga, sa ma "poke in the chest" si sa zica ceva. Ca-s nesimtit, ca i-a fost dor, ceva bun, ceva rau, something borrowed, something blue... Si iar ajung sa urlu sa vina cineva sa ma salveze, parca as fi ultima "damsel in distres", cand eu nici macar damsel nu-s. Dar o sa ma transform cu puterile mele de magician. Am zis
Fara "."

No comments: