Wednesday, July 11, 2007

gonna write until I drop

Realizez ca scriu mult (and i've only begun to fight) in putin timp, ca practic blogareala asta la inceput este un fel de vorbit la pereti si ca, pana la urma, pe majoritatea ii cam doare in cur de problemele mele (debitatia de ieri despre oamenii din mine probabil ma face sa par nebun) de ce simt cand simt si cand nu (imi plac parantezele azi, o sa abuzez). Stiu ca ar fi ceva mai interesant daca as povesti ce fac, eventuall funny shit. Dar nu prea mi se intampla mare lucru.
Viata mea - rezumat: Nascut, crescut, invatat. Pana la un punct cam asta a fost. Pana la 18 ani. Am umblat cu fete pana atunci dar au insemnat mai putin decat un nivel de warcraft sau un gol la fifa (guys know what i mean). La 18 ani am cunoscut-o pe ea. Am iubit-o. Inca o iubesc, dar cred ca e cam prostuta si ca nu o sa atinga niciodata nici macar jumatate din fericirea de care e capabila. Sa fii capabil de fericire? Da, e si asta o abilitate. Anyhow, divaghez. De-acolo viata mea s-a dus dracului, am ratat cam tot ce-am incercat. Nu din neputinta, zic eu, ci din lipsa de vointa. Eu nu fac compromisuri. Daca visez ceva si mi se intampla, realitatea trebuie sa fie la nivelul visului. Altfel, n-are rost. (Un vis nu va fi niciodata egalat de realitate, stiu. Dar n-o sa renunt acum.) Deci, de fiecare data am renuntat, am plecat de peste tot inainte sa mi se spuna. Pana la ea. La ea visul era nimic fata de realitatea cuvintelor seci pentru altii, imense pentru noi. Gesturi, soapte, fumuri, stelute si vise cand nu dormi.
La scoala am renuntat pentru moment, i got a fuckin` job that i like si ma chinui sa fac ceva din relatia pe care o am (relatiile la distanta nu merg deloc). Daca trec de vara o sa-mi fie bine. O sa fiu angajat, student, iubit. Fericit. Daca nu, fuck it!, trecem peste, ne scuturam de praf si mergem mai departe. Sunt inca tanar (22) si mi-am dat seama ca nu prea am nevoie de nimeni sa supravietuiesc. Daca o sa mai cad o data cum am cazut(februarie 2003) cred ca nu-mi mai revin (and i used to be such a nice guy...) O sa va fac pe toti sa ma urati, dar o sa ma respectati pentru ca inca n-am ratat nimic din ce mi-am dorit cu adevarat. Nu mai vreau sa fiu modest, sunt al dracului de inteligent si pot realiza orice. Doar ca momentan nu prea vreau mare lucru si eu nu pot sa-mi doresc doar mie. Pentru ca mie-mi ajung eu.

No comments: