Sunday, July 29, 2007

welcome 2 romania. Now fuck off!!

Tocmai m-am intors dintr-un drum Bucuresti-Fagaras-Bucuresti cu masina. Am fost cu un prieten, eu n-am nici carnet, nici masina, asa ca el a condus. Rezumat al drumului: depasiri pe linie continua, claxoane ampulea, injuraturi (ne-a injurat inclusiv o blonda care statea in dreapta unui idiot care ne-a taiat calea si s-a enervat ca noi existam), triplari, semafoare cretine (tronsonul Brasov - Sibiu se largeste asa ca se circula in draci pe un singur sens), prosti care nu respecta semafoarele cretine, accidente si oameni care vindeau pahare undeva inainte de Sinaia :)) Oricum, cand am ajuns aseara inapoi in Bucuresti mi s-a parut un vis traficul pe-aici, ceea ce nu credeam c-o sa se intample vreodata. Asa, ca fapt divers, a fost dragutz acasa (inca mai numesc Fagarasul acasa).
PS: un scurt moment de muie voua: brailean prost si inconstient (ala cu prietena lui blonda cu tot), prahoveni care habar n-aveti sa tineti un drum drept si va cacati pe voi pe latimea celor 2 benzi si o muie mai pricajita asa bucuresteanului ala cu logan care ne-o depasit de vreo 6 ori, dupa care incetinea si mergea ca o carutza cu un magarush putere.

No comments: