Tuesday, July 10, 2007

me, myself and etc.

Eu sunt comun. am un nume pe care-l folosesc pe cat de rar pot tinand cont ca sunt politicos si ca nici o porecla n-a prins. prietenii nu prea-mi zic pe nume, nu stiu de ce, dar nu ma deranjeaza. Sunt relativ harnic, relativ descurcaret si sunt scheletul pe care s-au compus ceilalti. Care ceilalti? Patience...
Luca e primul, el scrie. Visator, un pic prea inteligent pentru gustul meu si sensibilo-introvertit. Daca ar fi dupa el ar citi, ar scrie, ar citi ce-a scris, ar citi, ar taia, ar corecta, ar arde. Niciodata n-ar fi multumit. "Se putea mai mult, mai bine." Mie-mi place.
Alex e antagonic. Nu i-a placut niciodata scoala, nu ii place munca. El exista in/din fum. Nu scrie desi el crede ca l-ar egala pe luca, iar luca simte ca l-ar depasi. Alex nu are nevoie de nimeni, nici de noi, nici de el. Doar tigari, alcool si K, cand se poate. Unica lui nemultumire e ca nu se poate prea des. Unica lui bucurie e ca vara venele mele ies la suprafata. Un (auto)distrus.
Elena a nimerit cel mai rau. Ati auzit expresia "my better half"? Cam asa ceva, doar ca nu e jumatate si ca e captiva in mine. Naspa, huh? Ea stie sa fie sensibila, sa se imbrace (noi nu ascultam), sa nu fie rea fara motiv si sa iubeasca altfel. Elena stie sa planga, dar eu nu o las. M-a pacalit de cateva ori.
Mihai a aparut ultimul, pe la 14 ani. He's for the ladies (misogin mai suna). Eu le scot in oras, luca le vorbeste frumos, alex le sperie, elena le intelege, iar mihai... si el le intelege, dar intr-un alt mod. Nu ii tremura vocea, are un timbru de barbat (thank you for smoking, alex) si siguranta aia ca e un tip tare, fara sa para arogant. Cand e o fata prin preajma si el dispare (inca nu inteleg de ce face asta) lucrurile se cam duc naibii in 60 de secunde. Nu-i plac fetele destepte.
This is us. Us combined equals me, cum ma vede lumea. M-am saturat sa mi se spuna ca eu sunt nu stiu cum. NU! Eu nu sunt, unul din ei este, eu nu-s nici cum. Daca n-ar fi ei, eu n-as fi nici cum. Le multumesc pentru asta, dar n-o sa iau eu problemele lor pe numele meu. Aici o sa fac dreptate si fiecare o sa spuna cu "vocea" lui ce are de spus.
PS: Luca uraste punctuatia

No comments: