Monday, November 05, 2007

7

O sa revin acum la modul meu clasic de exprimare, alambicat si fara sens . In fine... (urasc expresia asta) s-au intamplat multe multe pe care o sa le enumar sau nu.
Dupa 7 ani in care am impartit aproape totul, prietenul meu cel mai bun s-a mutat. Nu il invinuiesc, si eu preferam sa locuiesc cu prietena decat cu mine, dar mi-i foarte dor. Pe aceeasi idee, doua consideratii tampite dar adevarate: 1.Unele legaturi sunt mai puternice decat legaturile de sange; 2.We ain't kids no more.
Am fost jefuit, adica mi s-a spart garsoniera din care mi s-au furat, in ordinea numerelor de pe tricou: un incarcator de telefon, o borseta cu nimic in ea si o sticla de Cola de 2L(inceputa).
S-au mai intamplat si alte chestii, dar asta e un post gen raport lunar, iar acele lucruri (toate) trebuie prezentate intr-o alta forma, new and improved with a lemonish flavour.
Cred ca atata atunci, 40 de zile comprimate in 10 randuri, o viata foaaaaaaaaaarte fascinanta, wanna trade?

No comments: