Wednesday, November 21, 2007

crime, nervi si furculitze (de pe mess)

adina: flixtere
adina: asta suna ca un fel de tantar
adina: ţânţar
Broken: e un cacat gen hi5
adina: a lol
Broken: si-mi tot dau toti oamenii pe care i-am avut acum 1000 de ani in mess invite-uri
Broken: si nu dau ei
Broken: da cacatu` ala automat
adina: a ce stupid
Broken: si-l urasc
Broken: si-as vrea sa moara
adina: nu, e o setare pe care o baga ei
adina: il intreaba aia: vrei sa trimit mail la toti din lista
adina: debifati daca nu
adina: si aia dau clic clic
adina: si dupa aia se prind
adina: ah fuck
Broken: a, pai n-am zis ca ei sunt destepti
adina: tocmai am trimis la toti idiotii din lista mea??
adina: )
Broken: ca-s prosti
Broken: da` flixter merita sa moara
adina: normal
adina: huo la ghenaaaa
Broken: cu o curfulitza infipta in...in fine
Broken: intr-un loc
adina: :)
Broken: loc
Broken: daca flixter e tip, in coaie....na, c-am zis-o!

No comments: