Wednesday, November 21, 2007

Am murit de ras...

Nu pe bune, doar in interiorul meu pufos. Am multe de zis/scris da` nu am nici un chef sa le pun aici. Oricum lucrurile au tendinta sa se repete in viata mea, in special cand lucrurile alea sunt greseli si, mereu, alea pe care mi-am promis a n-o sa le mai fac. Si am ajuns iar acolo, si iar s-au intamplat chestii d-alea touchy-feely si ma uram, de fapt mi se cam rupea. Da`n momentul cand m-a intrebat daca "mergem pana la capat" chiar am murit de ras. Asa, ei i-am debitat nush ce miniciuna tampita, d-aia cu "sunt obosit" plus o remarca despre faptul ca as fi uitat cum se face :) Eh, nici eu nu-s chiar sanatos. In afara de acest moment cu adevarat magic nimic nu se intampla ce nu s-a mai intamplat pana acuma. Doar imi dau seama pe zi ce trece ca oamenii sunt ataaaaaaaaaaaaat de prosti. Si eu sunt la fel, dar mi-am promis sa ma abtin de-acum incolo. Avand in vedere ce ziceam mai sus de repetarea greselilor, imi cam imaginez ce sanse am.
\eop

No comments: