Thursday, November 29, 2007

Always confusing the thoughts in my head

Asearã, intr-un univers paralel, ne-am fi sãrutat. Bine, eu nu cred in lumi paralele sau perpendiculare, dar e un gand si gandurile nu pot sa faca nimic rau. Si nici ceva bun. Sunt doar ganduri, vin, stau un pic si pleaca. Nu lasa urme, nu creeaza spatii transcedentale. Sunt ca si cuvintele, cum zice holbeq asta, ca nici un cuvant de-al nostru nu creeaza lumi, suntem ca niste caini, vorbim doar ca sa exprimam frici sau furie si in final, tot ce zicem ramane undeva in spatiul dintre noi. Cam ca prostiile pe care le spun acuma. M-am hotarat sa fac multe chestii, niste modificari mici si imperceptibile pentru "publicul larg" la mine, unele mai mari la modul cum abordez eu viata asta (care e singura pe care o am, o concluzie la care mi-a luat aproape 23 de ani sa ajung) si inca o chestie, o sa ma apuc de un fel de autobiografie. Am auzit la cineva ca nu iti dai seama cate lucruri interesante ai trait pana nu scrii asa ceva si eu vreau sa-l contrazic. Nu stiu exact in ce masura o sa o scriu eu sau o sa se scrie singura si nici daca/cat o sa pun aici sa vada tot poporul (adica cei 3 cititori fideli pe care ii mai am inca, hopefully). In ideea unei verificari a populatiei, m-am gandit si la o chestie gen "tag" da` io chiar nu vreau s-o dati mai departe decat daca vreti. Vreau doar un raspuns. Deci, intrebarea (banala si usor tampita) este:
Pentru cine ati da 100 de RON (a.k.a. un milion) ca sa-l vedeti in concert?
Eu zic de-acum ca pentru RHCP, Linkin Park (dubitabil, da` azi as da) si Regina Spektor (pentru ea cred c-as da si 200, da` nu cred c-o sa vina vreodata). Probabil c-ar mai fi... a! da si mi-as da asa, cam juma de rinichi pentru Evanescence :)
PS: ideea asta de verificare - cati oameni citesc blogul asta chinuit ar fi fost un pic mai bine facuta daca scriam macar o (1) data si in alta limba, dar asta altadata ca azi mi se pare snobism.
PS2: Si in general, totul mi se pare un mare cacat... poate am un an prost, go away 2007, pliz, go away!!

No comments: