Monday, March 03, 2008

broken/mended - "Lasa ca iesim noi la lumina cumva"

"Leave it all to me/I will do the right thing/Do the right thing" - KT Tunstall

Deci... asa se incepe un text, cu deci neaparat pentru ca doar ai stat, ai gandit, ai rumegat bine gandurile alea si acuma tragi o concluzie, nu? (nu? = negatie interogativ-retorica, adica stiu ca am dreptate dar simt nevoia sa-mi confirme cineva opinia) Ok, deja aberez. M-am intors din... nu stiu exact pe unde-am fost dar m-am intors altfel, cu gandul la trecut. Ii ziceam lui hun` saptamanile trecute ca am reusit sa ma autodistrug in trei ani si sa ma repar in unul singur. Clar, n-o sa mai fiu niciodata ca atunci, s-a cam dus naibii entuziasmul ala de copil, dar in schimb am reusit sa ma maturizez, in masura in care pot eu sa fiu matur (o masura foarte mica). Deci (din nou) asta e my come-back post. Here goes.
M-am mutat, mi-am bagat net asa ca probabil o sa redevin micul grafoman care eram intr-o perioada, gen 5-6 posturi in aceeasi zi. Bineinteles ca n-o sa am nimic important de zis, dar asta n-a fost scopul niciodata. Finalitatea este un element strain mie. As baga proverbul ala chinezesc, nu destinatia conteaza ci drumul pana la ea, dar m-as acuza (eu pe mine ma) de snobism. And shit...
So, m-am maturizat, m-am detasat, ajung deseori la stadiul ala de semi-pizdos pe care mi l-am dorit mereu. Si? Si nimic, doar ca ma simt stapan pe viata mea din toate punctele de vedere pentru prima data. Si e o senzatie chiar frumoasa. In rest, aceeasi lipsa de idei si pasiuni in rutina vietii mele. Ma supradozez cu KT Tunstall si One Republic de doua saptamani si inca nu m-am saturat, desi in total ar fi doar 8 melodii. Si de la capat.
Scroll up, up and away, am scris atata si n-am zis mare lucru. Pentru ca nu e mult de zis, o sa revin cu trairi si senzatii mai specifice dupa ce recuperez somnul pierdut in ultimele zile.

Disclaimer: imi cer scuze oficial celor pe care ii numesc prietenii mei si pe care i-am ignorat/evitat cu o constiinciozitate inconstienta in ultimul timp. O sa incerc sa schimb asta. Ma jur pe rosu :)

Sa revenim:

"I’m All Out Of Love, All Out Of Faith/ I Would Give Everything Just For A Taste / Everything’s Here, All Out Of Place / Losing My Memory, Saving My Face"

No comments: