Monday, March 03, 2008

inca o chestie

Undeva in dreapta textului apar niste reclame, gen link and shit catre diferite chestii. Practic, eu le-am pus acolo. Teoretic, ar trebui sa-mi aduca bani, cica. Ideea e ca le-am pus sa fiu trendy si ca nu-mi aduc nici macar un leu. Asta nu ma deranjeaza, cine ma cunoaste, a observat miserupismul meu fata de bani. Dar... deci, dar...
DAR...!? cum dracu` de se schimba si provoaca o discrepanta atat de mare ca prima impresie? Adica intri la ora 12 si e link spre un site unde te invata de ce trebuie sa crezi in Iisus, iar la 12 si 5 e alt site care-ti arata exact cum sa ejaculezi cand vrei tu! Whatthefuck? Iar mai de mult era o reclama la carti nush de care. Stop fuckin` up my blog!!! Eu il iau in serios si daca mai continua in ritmul asta imi bag picioarele.
THOU SHALL RESPECT MY AUTHORITHY!!!! (Cartman)

No comments: