Sunday, March 16, 2008

pierdut in traducere

Totul suna ciudat tradus dintr-un loc in altul, dintr-o limba in alta, de la un om la altul se pierd sensuri si detalii. Si ce vreau sa zic cu asta? Nimic, as usually.
A trecut un alt "weekend", am avut o zi libera in care am frecat menta. Obisnuit ca o zi ploioasa in londra, doar nu era sa fac ceva semnificativ si unic, mi-as fi distrus lumea echilibrata pe care mi-o construiesc cu migala, rabdare si alte lucruri care-mi lipseau pana acuma. Acuma ma gandesc ca trebuia sa scriu londra cu L.
Si ascult in continuare One Republic - All we are, cred ca am ascultat-o pana acum de 19854 de ori, ceea ce e un pic cam mult pentru o melodie pe care o am de 5 zile. Dar... la mai mare, simt melodia asta ca imi scotoceste prin suflet si-atunci nu ma pot opri. Addictions, n-ai ce le face.
Azi am vazut "Before sunrise". Uitasem cat de amuzant si inteligent e filmul, in spatele povestii romantice care m-ar fi putut face sa nu-mi placa filmul. Dar e dragutz, Julie e si mai dragutza, iar Ethan Hawke (care-i un fel de Erhan cu T :) ) e americanul simpatic cu un ego aparen cat statuia libertatii, dar doar aparent. In fine, si filmul mi-a umblat prin zone d-alea fluffy and shit si mi-a adus aminte de vremuri vechi, niciodata uitate totusi.
Pentru ca eu nu uit nimic, niciodata.
Se anunta a fi o primavara rece, ploioasa, aglomerata, cu statia Obor inchisa timp de doua luni (multumim pe aceasta cale Primariei Bucuresti - Stiu unde lucrati, ba!)... asa, ce ziceam? Da, se anunta, dar nu-mi prea pasa pentru ca la mine o sa fie mereu asa cum trebuie. Primavara-toamna-n nisip cu KT soptind. E frumos cand stii ca mai viseaza cineva alaturi de tine.

"It might just sting a little/But she knows you’re sticking around"

Pentru ca in indecizia mea totala iau decizii. Zilnic. Today's new year resolution: M-am hotarat sa nu mai plec, ever. Pentru ca oricum ma-ntorc. Sau eu sau ele, asta nu conteaza cu-adevarat. Important e ca plecari/reveniri-le astea ma lasa intr-un status quo oricum (sa se noteze ca din cand in cand mai folosesc cate un termen cult sau semi-cult pentru a-mi demonstra nivelul... asta se numeste snobism in caz ca nu stiati :D ) asa ca de ce sa ma mai chinui. Daca tot nu mai misc...

Garfield says:
" I give up!.... You don't have to be doing anything to give up, right?"

No comments: