Wednesday, March 05, 2008

da, stiu ca nu face bine

Da, tin la sanatatea mea...relativ. Adica nu vreau sa fiu bolnav si nici nu am de gand sa mor prea curand. Dar... NU MA MAI BATETI LA CAP! Stiu ca:
- am fata de om semi-distrus
- fumatul face rau
- nu dorm destul
- nu fac miscare
- sunt prea slab
- mananc porcarii
- guma face rau la stomac (cum a tinut neaparat sa-mi povesteasca o tanti in metrou cum a vazut-o pe una in perfuzii pentru ca mancase guma!!!)
- etc.
Cand o sa simt nevoia de schimbare, o sa-mi cumpar un tricou pe care scrie mare: "Va rog, ajutati-ma sa fiu sanatos. Eu nu stiu." Dar asta n-o sa se intample. O sa ma las de fumat, o sa dorm mai mult, o sa mananc sanatos, o sa fac miscare, DAR totodata o sa si plec naibii din Bucuresti. Pentru ca ma distreaza la culme oamenii care nu fumeaza, nu beau, mananca "sanatos" (zic ei) si in acelasi timp traiesc in poluare prafuita de aici si inghit tone de stres in fiecare zi, an de an. In fine, vorbesc pe net si emit niste chestii foarte inteligente (ma surprind, eu pe mine ma) si mi-am pierdut ideea. Care era totusi ca nu poti forta pe cineva sa-i fie bine, si mai ales nu sa-i fie binele tau. Pentru ca intotdeauna vei incerca sa-ti impui binele tau, dreptatea ta, iubirea ta, calitati, defecte, tot. Organisme gen lacuste sentimentale, asta suntem.

No comments: